Loading...

Over Rob

Ik ben Rob van Hummel en woon samen met mijn partner Caroline Engels, met wie ik samen ook een senioren service bedrijf run. Sinds 2015 ontwerp en bouw ik websites, waarbij mijn achtergrond als marketingadviseur goed van pas komt. Verder ben ik de trotse vader van twee kinderen, dochter Jana en zoon Martijn. Jana is afgestudeerd stedenbouwkundige en werkt bij bureau Noordzuiden. Martijn is afgestudeerd in Communicatie en Multimediadesign en werkt nu als front-end developer bij MediaMonks.

Na ruim 25 jaar te hebben gewerkt senior adviseur en marketeer bij een tweetal adviesbureaus, in een overwegend commerciële omgeving, merkte ik dat het tijd werd voor een carrièreswitch. Vanaf 2008 raakte ik steeds meer geïnteresseerd in maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen en zocht ik naar meer zingeving in mijn werk. Om daar vorm aan te geven, ben ik in 2012 politiek actief geworden en ben ik mij gaan verdiepen in de mogelijkheden om verder te gaan als zelfstandig ondernemer.

Begin 2015 heb ik Engels & Van Hummel opgericht, een servicebureau dat diensten verleent aan senioren en mensen die door omstandigheden tijdelijk wel wat ondersteuning kunnen gebruiken. Voor dit senioren servicebureau heb ik zelf de website ontworpen en ontwikkeld. Gedurende dat proces ben ik me verder gaan verdiepen en ontwikkelen in de wereld van het ontwerpen en bouwen van websites. Dit leidde al snel tot enkele opdrachten op dit vlak. Omdat ik merkte dat ik daar ontzettend veel plezier aan beleef, heb ik eind 2015 Webdesign & Marketing opgericht. Ik voel me als een vis in het water als sociale ondernemer, adviseur en marketeer!

Kortgezegd: opdrachten waarbij ik van toegevoegde waarde kan zijn.  Als adviseur en marketeer ben ik gewend om constructief en creatief mee te denken met opdrachtgevers. En aandacht te hebben voor mensen en organisaties. Vooral door mijn werk als marketeer heb ik veel ervaring opgedaan met marketingcommunicatie. Naar mijn overtuiging spelen kernwaarden, kernkwaliteiten, identiteit en het creëren van waarde voor de klant een grote rol bij het vermarkten van diensten en producten en de organisatie zelf. Inzicht in de trends in de samenleving, de marktontwikkelingen in de betreffende sector en betrokkenheid bij de klant zijn daarbij onontbeerlijk.

In Webdesign & Marketing bundel ik mijn passie en ervaring op het gebied van webdesign, adviseren, marketing en maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen. Als een klant zijn marktpositie wil verstevigen door zijn marketingstrategie aan te passen en een daarop afgestemde website wil laten bouwen, kan ik juist vanuit deze disciplines van toegevoegde waarde zijn.

Als de opdracht daarom vraagt, werk ik samen met andere disciplines. Zo werk ik graag met mijn vaste grafisch ontwerper die ik voor zaken als huisstijl, logo-ontwerp en dergelijke kan inschakelen.

Mijn klantengroep bestaat uit:
ZZP’ers (adviseurs, muziekleraren, kunstenaars, fotografen, grafische vormgevers, zorgverleners, etc.).
Kleine ondernemingen met onvoldoende kennis of capaciteit op het gebied van marketing(communicatie) en webdesign.
Maatschappelijke organisaties (wijk-, dorps- en stadsraden, natuur- en milieuorganisaties, culturele organisaties, kunstenaarscollectieven, sportverenigingen, volkstuinverenigingen, etc.).

Rob van Hummel
Rob van HummelWebdesigner & Marketeer
Contact

Neem gerust vrijblijvend contact op

Als je ook een professionele en volledig responsieve website wilt. Ontworpen en gebouwd naar jouw wensen en behoeften. Afgestemd op jouw doelgroep. Goed vindbaar op het internet en met een overtuigende boodschap.
Contact

Profielschets

invoelend – betrokken – geëngageerd – intuïtief – klantgericht – meedenkend – denker en doener – besluitvaardig – creatief – innovatief – coachend – gedisciplineerd – doorzetter – doelgericht – ruimdenkend – flexibel – integer – teamspeler – goede luisteraar – analytisch – omgevingsbewust – respectvol – focus op samenwerking – begrip voor de wensen en belangen van een klant – denk in kansen en mogelijkheden – krijg mijn gehoor tot een positieve reactie op een moeilijk voorstel – loop niet weg voor complexe vraagstukken – kom met de goede argumenten op het goede moment – lever maatwerk voor de klant, met diens belang als uitgangspunt – speel in op verschuivende wensen van klanten en op veranderende situaties in de markt – maak duidelijke afspraken en zorg voor follow-up – vraag aan jou als klant of aan je verwachtingen, wensen of behoeften is voldaan.